|
| کد مطلب: ۸۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

موبایل قاپ‌های خیابان ولیعصر(عج) در دام پلیس

موبایل قاپ‌های خیابان ولیعصر(عج) در دام پلیس

سرپرست سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ که با موتورسیکلت سرقتی در محدوده خیابان ولیعصر(عج) سرقت می کردند، خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ پیمان لطیفی اظهار داشت: در اجرای طرح پایش و کنترل موتورسیکلت‌های عبوری در خیابان ولیعصر(عج) توسط تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم و برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک مخدوش به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک مشکوک که ابتدا راکب با دیدن ماموران سرعت را کم کرده و قصد دور زدن و فرار را داشت.
او افزود: تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم با هوشیاری ضمن اعلام به تیم دوم که کمی بالاتر ایستاده بودند موتورسیکلت مذکور را متوقف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت را دارد و 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی از متهمان کشف شد.
جاانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان به کلانتری 107 فلسطین منتقل که در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی معترف و اظهار کردند هر 2 دستگاه تلفن همراه را ساعتی پیش سرقت کرده و 2 دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز هفته گذشته سرقت و به مالخر فروخته‌اند.
سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان هستند، در پایان تاکید کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم و شناسایی شکات ادامه دارد و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین