|
| کد مطلب: ۸۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مرخصی سارقان زندانی تا فروردین لغو شد

مرخصی سارقان زندانی تا فروردین لغو شد

معاون دادستان مرکز استان گلستان از اجرای طرح ضربتی قضایی و انتظامی برای کاهش سرقت‌های خرد در گرگان خبر داد.

مهدی رزاقی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر اساس رسالت های خود امنیت مردم را خط قرمز خود می داند، تاکیدکرد: ما در راستای ایجاد امنیت برای مردم و برخورد قانونی با مجرمان هیچ اهمالی را به خود راه نخواهیم داد و همواره بر اجرای دقیق قانون با حفظ کرامت انسانی تاکید می کنیم.

او با بیان اینکه در راستای ایجاد ناامنی برای مجرمان و برخودر با سرقت ها در سطح شهرستان گرگان طرح ضربتی کاهش سرقت‌های خرد در مرکز استان اجرایی شده است، افزود: در قالب این طرح گشت‌های انتظامی در سطح شهر بیشتر می‌شود و بسیجیان هم در قالب گشت‌های رضویون در محله‌های شهر حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

معاون دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه شناسایی خریداران اموال مسروقه، هم شروع شده است، گفت: تقاضای اشد مجازات در کیفرخواست برای سارقان و صدور قرارهای تامین کیفری سخت گیرانه هم از ظرفیت‌های قانونی است که به منظور بالابردن هزینه ارتکاب جرم برای سارقان در دادسرا و دادگاه اعمال می‌کنیم.
رزاقی نژاد از لغو مرخصی همه سارقان تا فروردین ماه سال آینده خبر داده و گفت: در کنار اقدامات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید دستگاه‌های اجرایی و حمایتی نیز برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین