|
| کد مطلب: ۸۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری نزاع‌کنندگان که یک عضو پسرجوان را قطع کردند

دستگیری نزاع‌کنندگان که یک عضو پسرجوان را قطع کردند

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان نزاع و تخریب یک واحد صنفی آرایشگاه و قطع عضو پسر جوان در غرب تهران خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به تخریب واحد صنفی آرایشگاهی در شهرک گلستان و همچنین قطع عضو پسر جوانی در همان محدوده توسط تعدادی شرور در غرب تهران، بلافاصله موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مامورن پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.
او اظهار داشت: بنا بر حساسیت موضوع، ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه 2متهم اصلی این نزاع خونین را شناسایی کردند..
این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از دریافت این اطلاعات مهم و اخذ مجوزهای قضایی،ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه این افراد شرور در حوالی شهرک امیر کبیر اعزام و در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهمان این پرونده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر درگیری و تخریب واحد صنفی آرایشگاه و همچنین قطع عضو یکی از شهروندان حاضر در محل نزاع، اعتراف و انگیزه و هدف خود از این اقدام مجرمانه را قدرتنمایی و خصومت شخصی با متصدی واحد صنفی آرایشگاه عنوان کردند.
سرهنگ کاویانی در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس امنیت عمومی پایتخت در برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین