|
| کد مطلب: ۸۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارقی که کیف مدارک هویتی‌اش را جا گذاشت!

دستگیری سارقی که کیف مدارک هویتی‌اش را جا گذاشت!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 نفر سارق منزل و کشف سرقت خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی‌فر بیان داشت: ششم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل درکلانتری 169 مشیریه تشکیل و حسب دستور مقام محترم قضایی پرونده به جهت پی‌جویی و کشف در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت.
او تاکید کرد: محتویات پرونده و اظهارات شاکی حکایت از آن داشت ساعت 7 سوم مهر ماه از منزل خود واقع در خیابان مشیریه خارج و پس از دو روز مراجعت در ساعت 21 متوجه تخریب درب ورودی واحد و بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و سرقت اموال منزل به ارزش تقریبی دویست میلیون تومان می‌شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به موضوع مطروحه، لزوم شناسایی سارق یا سارقان، کشف حقیقت و دستیابی به نتیجه مطلوب، بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که در این راستا ضمن انجام تحقیقات دقیق و جامع از شاکی، کارآگاهان سریعا جهت انجام تحقیقات محلی و میدانی، به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب ابراز داشت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، سارق یا سارقان از طریق ساختمان همسایه مجاور وارد حیاط ساختمان محل سکونت شاکی گردیده و با مراجعه به پشت درب واحد، با تخریب درب وارد و اقدام به سرقت و خروج اموال کرده‌اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی دقیق بهم ریختگی‌های موجود در صحنه سرقت یک عدد کیف جیبی مردانه حاوی مقادیری وجه نقد و مدارک هویتی بنام داود کشف که شاکی در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی کرد و بیان داشت چنین شخصی را نمی‌شناسد لذا این فرضیه برای کارآگاهان پررنگ شد که کیف مکشوفه متعلق به یکی از سارقان است.
سرهنگ کارآگاه موسوی‌فر افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص شد مالک کیف دارای سوابق متعددی در امر سرقت است. پس از هماهنگی‌های قضائی سارق در مخفیگاهش در شهرک مشیریه دستگیر و به این پایگاه انتقال یافت.
او تصریح کرد: متهم به سرفت منزل مال باخته با همکاری 2 تن از همدستانش معترف و اظهار کرد اموال سرقتی را با استفاده از خودروی تیبا سفید رنگ انتقال داده‌اند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: هر 2 متهم متواری نیز در عملیاتی دستگیر دستگیر و هر سه سارق روانه زندان شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین