|
| کد مطلب: ۸۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

قصرقند و نیک‌شهر گذرگاه لوله اصلی گاز است اما دسترسی به گاز ندارد

قصرقند و نیک‌شهر گذرگاه لوله اصلی گاز است اما دسترسی به گاز ندارد
عزیزی با بیان اینکه لوله گاز از وسط شهرستان قصرقند می‌گذرد گفت: متاسفانه مردم شهرستان‌های قصرقند و نیک‌شهر نمی‌توانند از این گاز استفاده کنند چرا که دسترسی به آنها داده نشده است.

به گزارش آیند، محمدکریم عزیزی، نماینده استان سیستان‌وبلوچستان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به نبود گاز لوله کشی در شهرستان‌های جنوب استان سیستان‌وبلوچستان گفت: این مسئله یک معضل جدی است و مردم از این ناحیه آسیب و سختی بسیاری متحمل می شوند.

او تصریح کرد: دولت بایست راهکاری عاجل صورت دهد. چرا که نه گاز لوله‌کشی وجود دارد و نه سکوهای توزیع گاز مایع به حدی است که کفاف مردم را بدهد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها افزود: همچنین بعضی شهرستان‌ها مثل قصرقند به علت نداشتن بونکرهای حمل گاز، سهمیه اختصاص یافته خود را هم ‌نمی‌توانند دریافت کنند.

عزیزی ادامه داد: این درحالی است که لوله گاز از وسط شهرستان قصرقند رد می‌شود اما متاسفانه شیر فلکه‌ای برای شهرستان‌های قصرقند و نیکشهر جنوبی‌ترین و کم‌برخودارترین شهرستان‌های استان نگذاشتند تا مردم کمی به آسایش برسند و بتوانند از انرژی ارزان استفاده کنند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها اظهار کرد: تقاضای مردم ما این است که شرکت گاز زمینه دسترسی مردم به گاز را فراهم کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین