|
| کد مطلب: ۸۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

کشف انبار کالاهای قاچاق 20 میلیاردی

کشف انبار کالاهای قاچاق 20 میلیاردی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در یک انبار کالا در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان تهران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار کالا مملو از نگهداری لوازم کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
او افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی های بیشتر از محل مذکور، ۶۹ دستگاه اجاق گاز، ۱۹ دستگاه کباب‌پز، یک هزار و 195 اتو بخار، ۱۳۰ پنکه، ۵۷۰ آبمیوه گیری، ۴۴۰ چراغ شارژی و 3 هزار و 728 عدد بیسکویت قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابزار داشت: با هماهنگی قضائی اموال کشف شده توقیف و برای بررسی های بیشتر تحویل سازمان مربوط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: در بررسی های پلیسی مشخص شد که این اموال توسط 4 دستگاه تریلر به این انبار منتقل شده است.
سرهنگ گودرزی در پایان یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند و و کشف جزئیات موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین