|
| کد مطلب: ۸۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

زورگیران شهرزیبا در دام پلیس

زورگیران شهرزیبا در دام پلیس

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان زورگیر در شهرزیبا خبر داد و گفت: متهمان با مصدوم کردن شهروندان از آنان زورگیری می‌کردند.

به گزارش آیند، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری که ماموران عملیات کلانتری 133 شهرزیبا شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دارند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 4 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح سرد، مال باخته را تهدید و با مصدوم کردن وی تلفن همراهش را سرقت کرده اند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: مشخصات ظاهری متهمان دریافت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد و ماموران موفق شدند در یکی از خیابان‌ها خودروی سارقان را در حالی که سرنشینان آن در حال زورگیری شهروند دیگری بودند، مشاهده و بدین ترتیب عملیات دستگیری اعضای این باند عملیاتی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با مشاهده گشت کلانتری به سرعت از محل متواری شدند، افزود: متهمان هنگام فرار از صحنه به چندین خودرو عبوری خسارت و تعدادی اقلام نیز به سمت ماموران پرتاب می‌کردند.

سرهنگ طرحانی افزود: با درایت و آمادگی ماموران در نهایت خودروی سارقان متوقف و هر 4 متهم دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و تا کنون به 3 فقره زورگیری به همین شیوه معترف شدند. پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین