|
| کد مطلب: ۸۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

فروش 10 میلیاردی خودرو به قیمت کارخانه

فروش 10 میلیاردی خودرو به قیمت کارخانه

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری کلاهبرداری که با ادعای فروش خودروهای صفرکیلومتر به قیمت کارخانه از 7 مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری که متهم مدعی بود دارای نفوذ است و می تواند خودروهای صفر کلیومتر را به قیمت کارخانه برای مال باختگان تهیه کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی عنوان کرد: متهم که با دریافت مبالغی از مال باختگان نشانی خود را تغییر و پاسخگوی تلفن‌های آنان نبود، در گام نخشت هویت واقعی متهم و شناسایی مخفیگاه وی مورد توجه کارآگاهان قرار گرفت.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و مخفیگاهش در محدوده خیابان شریعتی شناسایی شد.
این مقام انتظامی به دستگیری متهم در مخفیگاهش پس از هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه سوم به 7 فقره کلاهبرداری مشابه معترف شد.
سرهنگ دستخال اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند و متهم با 7 شاکی روانه دادسرا شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین