|
| کد مطلب: ۸۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری بیش از ۲۵ فروشنده داروی سقط جنین در ۹ ماه گذشته

دستگیری بیش از ۲۵ فروشنده داروی سقط جنین در ۹ ماه گذشته

سخنگوی انتظامی کشور از شناسایی و دستگیری بیش از ۲۵ فروشنده داروی سقط جنین خبر داد.

به گزارش آیند، سردار مهدی حاجیان، سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در نشست خبری که صبح امروز ۲۰ دی ماه برگزار شد، گفت: شهادت سردار سلیمانی وقوع انقلاب و تحولی در تفکر اسلامی در مقابله با ظلم و استکبار ستیزی بود.سردار سلیمانی از راسخون علم جهاد و فداکاری بود.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس فتا که جرایم پیچیده و فنی اتفاق می افتد به توانمندی رسیده ایم در ۹ ماه گذشته بیش از ۸۹ درصد از جرایم در این حوزه را کشف کرده ایم. همچنین در حوزه جرایم سازمان یافته ۱۹۵ پرونده کشف شده است ۶۵ فقره فیشینگ، ۳۴ فقره کلاهبرداری بانکی و ۹۴ فقره کلاهبرداری اینترنتی بوده است.در ماه گذشته در حوزه دستگیری فروشندگان داروهای سقط جنین بیش از ۲۵ متهم را که در بستر اینستا گرام فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر کردیم و ۷۲ تارنما مسدود شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی گفت: یکی از مشکلات کشور قاچاق کالا است که باعث کاهش تولید و بی نظمی در نظام توزیع می شود و با راه اندازی پلیس اقتصادی در گمرک امروز در بحث مبارزه با قاچاق کالا و جرایم گمرکی پرونده های کشف شده، ۴۵۸ درصد افزایش کشف داشته‌ایم. در حوزه قاچاق کالا حدود ده درصد دستگیری متهمان در این زمینه نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین