|
| کد مطلب: ۸۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

برپایی رزمایش‌ها برای خدمات بهتر به مردم

برپایی رزمایش‌ها برای خدمات بهتر به مردم

رئیس پلیس تهران بزرگ برپایی اینگونه رزمایش ها بمنظور ارتقا توان پلیس برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

به گزارش آیند، سردار حسین رحیمی با اعلام برگزاری رزمایش امنیت و آرامش 7 در سطح تهران بزرگ و اجرای طرح شهید سردار رحیم فعال با اشاره به اینکه حفظ و تقویت توان رزمی و عملیاتی برای مواجهه با خطرات و آسیب های احتمالی لازم و ضروری لسا بیان داشت: امنیت، آرامش و انضباط لازمه پیشرفت و تعالی زندگی مادی و معنوی همه انسان‌ها است، از این رو حفظ و گسترش و تقویت امنیت، آرامش و انضباط هر جامعه‌ای امری لازم و ضروری است.

او افزود: برگزاری رزمایش‌ها برای ارتقا سطح آمادگی همه سازمان‌های خدماتی و امدادی، لازم و ضروری است و این سازمان‌ها همواره باید در آمادگی کامل به سر برده و همواره با برگزاری رزمایش‌های مختلف توان رزمی و عملیاتی خود را محک بزنند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند این رزمایش‌ها با جدیت و حساسیت اجرا می‌شوند و هرگز به شکل صوری و نمایشی به آن پرداخته نمی‌شود، عنوان داشت: ما در رزمایش‌ها با همه توان اطلاعاتی و عملیاتی در صحنه حاضر می‌شویم و ضمن محک زدن قابلیت‌هایمان، تلاش می‌کنیم که توان رزمی و عملیاتی خود را بیش از پیش ارتقا دهیم.
او افزود: دشمن در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و… جنگ تمام عیاری را بر مردم ما تحمیل کرده است و همه توان خود را برای ایجاد رخنه و شکاف بین مردم و انقلاب به کار بسته است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: همراهی و همدلی مردم با نظام و انقلاب علیرغم همه کارشکنی دشمنان ستودنی است و مردم نشان دادند که علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند.
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: برپایی اینگونه رزمایش‌ها به منظور ارتقا توان پلیس برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

ارسال نظر

پربازدیدترین