|
| کد مطلب: ۸۰۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

کشف 500 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از مدیر یک کانال اینستاگرامی

کشف 500 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از مدیر یک کانال اینستاگرامی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از فروش انواع داروهای نایاب و کمیاب در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

به گزارش آیند، سرهنگ داود معظمی گودرزی بیان داشت: در رصدهای اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران مشخص شد، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 90 هزار دنبال کننده به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب در فضای مجازی می‌پردازد.

او عنوان کرد: در ادامه بررسی‌های پلیس هویت مدیر این کانال و مخفیگاهش شناسایی و نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد.
رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یکی از مناطق حاشیه‌ای تهران دستگیر و بیش از 500 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این مکان کشف شد.
این مقام سایبری با بیان اینکه متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به جرم انتسابی اعتراف و اشاره کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است و بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از دارو خانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین