|
| کد مطلب: ۸۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

اخاذی ماموران قلابی با کارت و حکم جعلی

اخاذی ماموران قلابی با کارت و حکم جعلی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان مامور نما در مرزداران خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ ضرغام آذان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از شهروندان به خصوص اتباع کشورهای همسایه با عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 139 مرزداران مراتب در دستو رکار عملیات کلانتری قرار گرفت.
او افزود: عوامل عملیات کلانتری به محل‌های سرقت در سطح حوزه استحفاظی مراجعه و در تحقیقات محلی و اخذ اظهارات مال باختگان مشخص شد خودرویی با سه نفر سرنشین 30 الی 45 ساله با مراجعه به شهروندان و ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان مامور شهروندان را سوار بر خودرو کرده و با تهدید اشیاء قیمتی آنان را سرقت و متواری می شوند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان در اختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد تا اینکه روز گذشته تیمی از ماموران خودروی متهمان را شناسایی و مشاهده کردند که سرنشینان خودرو در حال گفت و گو با تبعه خارجی هستند و تبعه را سوار بر خودروشان کردند.
این مقام پلیسی با بیان اینکه در یک عملیات پلیسی و اجرای طرح مهار متهمان خودروی ماموران قلابی متوقف و هر 3 سرنشین دستگیر شدند، افزود: در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی کارت و حکم جعلی با عناوان مختلف و چند سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
وی افزود: متهمان در کلانتری به 8 فقره سرقت با همین شیوه اعتراف و با تکمیل پرونده ماموران قلابی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین