|
| کد مطلب: ۸۰۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

سارق درهای آلومینیومی دستگیر شد

سارق درهای آلومینیومی دستگیر شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل محله نازی آباد حین سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه یک مالخر دستگیر شد.
به گزارش آیند، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: عوامل عملیات کلانتری 130نازی آباد جهت پیشگیری از سرقت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه درگیری در منزلی شده که وارد عمل می‌شوند.
این مقام پلیسی افزود: با تحقیقات انجام گرفته توسط ماموران مشخص شد که فردی با بالا رفتن از دیوار وارد منزل شده و با تجهیزات همراه اقدام به تخریب یک در آلومینیومی کرده و در حال تبدیل آن به قطعات کوچک‌تر جهت انتقال است که مالک منزل در محل حاضر و با سارق درگیر می‌شود که متهم توسط عوامل عملیات کلانتری دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.
او تاکید کرد: متهم در کلانتری به چند فقره سرقت مشابه اقرار و اظهار داشت با سرقت اموال پشت بام مانند دینام کولر، آنها را به مالخری می‌فروخته است.
جانشین پلیس پیشگیری تهران به شناسایی هویت و مخفیگاه مالخر اشاره کرد و اظهار کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی بیشتر از این محل 5 عدد باطری خودرو، 2 عدد باطری موتور سیکلت، 3 عدد دینام کولر، یک عدد پمپ آب کولر، یک عدد شوفاژ، 2 عدد کپسول آتش نشانی کشف شد و مالخر به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.
سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا روانه شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین