|
| کد مطلب: ۷۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرک ولیعصر

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرک ولیعصر

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای در شهرک ولیعصر با 20 فقره کشف خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت موبایل‌قاپی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 153 شهرک ولیعصر بررسی مضوع در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.
او افزود: در بررسی به عمل آمده و برابر اظهارات مال باختگان مشخص شد سرقت موبایل قاپی توسط یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین صورت می‌گیرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: گشت‌زنی‌های انتظامی افزایش و ماموران حین گشت‌زنی در سطح حوزه، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده و 2 سرنشین و با همان مشخصات اعلامی در حال زاغ‌زنی عابران پیاده مشاهده می‌کنند و متهمان را زیر نظر گرفته و متوجه می‌شوند سرنشین موتورسیکلت پیاده و پس از سرقت تلفن یکی از عابران سوار بر موتورشده و می‌گریزند.
سرهنگ طرهانی توضیح داد: بلافاصله ماموران برای دستگیری وارد عمل شده و با تعقیب و گریز کوتاهی یکی از متهمان را دستگیر و به کلانتری انتقال می‌دهند.
این مقام پلیسی افزود: در بازرسی اولیه از متهم 7 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی معترف و به 20 فقره سرقت تلفن همراه دیگر به روش موبایل‌قاپی اعتراف کرد.
سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تا کنون 10 نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند در پایان تاکید کرد: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر و دستگیری متهم متواری در دست اقدام پلیس است و پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین