|
| کد مطلب: ۷۹۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

2 زن میانسال سارقان کیف بازکن حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) بودند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق كیف بازكن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که از شهروندان عبوری سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به شیوه كیف باز كنی در نقاط پرتردد و شلوغ خیابان حرم شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور كار كلانتری 172 حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) قرار گرفت.

او افزود: تیم عملیاتی كلانتری 172 حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارقان شدند كه 2 خانم میانسال بودند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینكه پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی كلانتری 172 هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر كردند اعلام کرد: در بازدید از این محل 6 دستگاه تلفن همراه هوشمند كشف كه تاكنون 4 شهروند مال باخته در كلانتری 172 حاضر و گوشی های مسروقه خود را در بین اموال مكشوفه شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان كرد: متهمان به جرم ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده سارقان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر

پربازدیدترین