|
| کد مطلب: ۷۹۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 8 نفر در حال مصرف موادمخدر در خلیج

دستگیری 8 نفر در حال مصرف موادمخدر در خلیج

سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام پاتوق سوداگران مرگ در خلیج فارس خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش نارضایتی‌های شهروندان از منزلی در حوزه کلانتری 179 خلیج فارس مبنی بر ترددهای جوانان و افراد معلوم الحال در ساعات مختلف و مزاحمت برای همسایگان و اهالی محل مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.
او افزود:عملیات کلانتری 179 خلیج جهت بررسی موضوع به محل مراجعه و به صورت نامحسوس منزل را زیر نظر قرار داده و طی تحقیقات از همسایگان و اهالی محل مشخص شد، مالک منزل مردی حدودا 55 ساله و معتاد به مصرف مواد مخدر است و محل سکونتش را در اختیار سایر افراد قرار داده است.
این مقام پلیسی افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از مخفیگاهش تعداد زیادی از افراد با سنین مختلف در حال استعمال مواد مخدر بودند جمع آوری شدند.
او افزود: در این رابطه متهم به همراه 8 نفر دیگر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ حسنوند با بیان اینکه شهروندان و اهالی محل ضمن حضور در کلانتری از این عملکرد پلیس بسیار قدردانی و تشکر کردند در پایان خاطرنشان کرد: با مخلان نظم و امنیت شهروندان به جد برخورد و از وظایف پلیس می باشد و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و به همراه متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین