|
| کد مطلب: ۷۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

فروش دستگاه ماینر 2 میلیاردی

فروش دستگاه ماینر 2 میلیاردی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه فروش دستگاه ماینر، 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: کشف سایر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.
به گزارش آیند، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: شهروندی به واحد محکومین متواری پلیس پیشگیری مراجعه و با ارائه برگ جلبی اظهار کرد، قصد خرید یک دستگاه ماینر را داشتم و با فردی که در فضای مجازی فروش دستگاه ماینر را تبلیغ می‌کرد آشنا شدم.
او عنوان کرد: شاکی ادامه داد، پس از ملاقات حضوری با متهم و نشان دادن تعدادی دستگاه ماینر قرار شده است که مبلغ 2 میلیارد ریال به حساب متهم واریز و وی دستگاه ماینر را به نشانی اعلامی ارسال کند ولی با واریز وجه دیگر پاسخگوی تماس‌های تلفنی‌ام نبوده و متواری شده است.
این مقام پلیسی افزود: تیمی از ماموران عملیات واحد محکومین متواری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و پس از چندین عملیات پلیسی، موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه تعدادی پرونده مشابه دیگری نیز به همین شیوه به این پلیس ارجاع شده است، در پایان خاطر نشان کرد: کشف سایر جرائم احتمالی متهم و جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین