|
| کد مطلب: ۷۹۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

برای اسکان آتش‌نشانان تدبیری نشده است

برای اسکان آتش‌نشانان تدبیری نشده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره مسکن آتش‌نشانان تذکر داده و گفت:ه دلیل وضعیت اسفناک اجاره در شهر تهران بعضا همکاران آتش‌نشانی باید از اطراف تهران ساعت‌ها ترافیک را برای رسیدن به محل کار خود تحمل کنند لذا برای اجاره بها و اسکان آن‌ها تدبیری نشده است. باید تحول را ابتدا از همکاران و پرسنل شهرداری آغاز کنیم. اگر یک آتش‌نشان با شرایط روحی و جسمی نامناسب بر سر عملیات حاضر شود جان خود و دیگران را ممکن است به خطر بیاندازد.

به گزارش آیند، مهدی اقراریان در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: فلسفه وجودی تذکرات صحن شورا این است که موضوعات در مجموعه شهرداری به درستی و با دقت بررسی و پاسخ داده شود.

او افزود: بعضا سوالاتی که اعضای شورا در صحن مطرح می‌کنند پاسخ متناسب با سوال داده نمی‌شود. اگر این روند ادامه پیدا کند ماده ۸۳ که به اعتراض اعضا و ارسال آن توسط رئیس شورا و در مراحل بعد تذکر و طرح سوال از شهردار تهران است، اجرا خواهد شد. لذا قبل از اینکه از این ظرفیت قانونی خود استفاده کنیم برای پاسخگویی به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.

اقراریان ادامه داد: در بخش دیگری از تذکرم به وضعیت معیشتی همکاران آتش‌نشانی اشاره می‌کنم. بازدیدهای مختلفی از مجموعه آتش‌نشانی داشته‌ایم. علیرغم سوالات مطرح شده پاسخ مناسبی داده نشده است. در بازدید یکی از ایستگاه‌ها اعلام کردیم اگر شهرداری اقدام عاجلی نکند کمیته‌ای برای بررسی موضوعات معیشتی آن‌ها تشکیل می‌دهیم. لذا لازم است شهرداری اعلام کند چه تدبیری برای مسائل معیشتی همکاران آتش‌نشانی فراهم شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: به دلیل وضعیت اسفناک اجاره در شهر تهران بعضا همکاران آتش‌نشانی باید از اطراف تهران ساعت‌ها ترافیک را برای رسیدن به محل کار خود تحمل کنند لذا برای اجاره بها و اسکان آن‌ها تدبیری نشده است. باید تحول را ابتدا از همکاران و پرسنل شهرداری آغاز کنیم. اگر یک آتش‌نشان با شرایط روحی و جسمی نامناسب بر سر عملیات حاضر شود جان خود و دیگران را ممکن است به خطر بیاندازد.

اقراریان در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع خانه موزه‌ها اشاره کرد و افزود: موضوعی در مورد خانه موزه کربلایی در منطقه ۱۷ که منزل ایشان بوده شنیده‌ام لذا در تذکری از شهرداری تهران می‌خواهم گزارش مشخص و معین خانه‌موزه‌ها در تهران را ارائه کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین