|
| کد مطلب: ۷۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

ماشین تریاک سوز در اتوبان شهید کاظمی تهران متوقف شد

ماشین تریاک سوز در اتوبان شهید کاظمی تهران متوقف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 43کیلو تریاک جاسازی شده در کپسول سی ان جی خودرو سواری خبر داد و افزود: در این رابطه 3 سوداگر مرگ دستگیر شدند.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در تهران با تشکیل باندی به تهیه و توزیع مواد می پردازد.
او در ادامه افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی خریداری و ضمن بارگیری با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال به تهران را دارد.
حسنوند تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و تردد خودروها را تحت کنترل در آوردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند روز گذشته موفق شدند خودروی متهمان را در اتوبان شهید کاظمی متوقف و بلافاصله راننده و 2 سرنشین خودرو را دستگیر کنند.
او تصریح کرد: پس از توقیف خودرو در بازرسی از خودرو 43کیلوتریاک که به صورت حرفه‌ای و بسیار ماهرانه در کپسول سی ان‌جی جاساز شده بود کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینكه هر 3 متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و امید است شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

پربازدیدترین