|
| کد مطلب: ۷۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری خانواده موادفروش

دستگیری خانواده موادفروش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام یک باند گسترده توزیع شیشه و تریاک در جنوب تهران خبر داد و افزود: در این عملیات 5سوداگر مرگ دستگیر و از مخفیگاه آنان 29کیلو تریاک و 5کیلو شیشه کشف شد.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار جنوب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
او در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی سوژه ی مورد نظر مشخص شد متهم در پوشش یک باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی و روانگردان شیشه می کند که چکیده تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران بعد چندین ساعت رصد و کنترل و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در نهایت شامگاه روز گذشته در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متهم و همسرش دستگیر و در بازرسی از محل 5کیلو شیشه کشف شد.
سرهنگ حسنوند همچنین یاردآور شد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و تحت بازجوئی های فنی قرار گرفتند که در خلال بازجوئی های پلیسی پاتوق و مخفیگاه اعضای دیگر باند در یکی از خیابان های اصلی شهر تهران مشخص و بدین صورت عملیات پلیسی برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده از سرگرفته شد.
او تصریح کرد:ساعاتی بعد با انجام اقدامات خاص پلیسی سه عضو دیگر باند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 29کیلو تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: همه متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین