|
| کد مطلب: ۷۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

شلیک هوایی موبایل‌قاپ‌ها را به دام پلیس انداخت

شلیک هوایی موبایل‌قاپ‌ها را به دام پلیس انداخت

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای تلفن همراه در حین سرقت در جوادیه، خبر داد .
به گزارش آیند، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: عوامل عملیات کلانتری 117 جوادیه در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح حوزه در حین گشت زنی و با بررسی نقاطی که در آن سرقت رخ داده یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک که پلاک آن مخدوش بود را مشاهده و مشکوک می شوند و موتورسیکلت را به صورت نامحسوس زیر نظر می گیرند.
او افزود: عوامل عملیات کلانتری 117 جوادیه سارقان را در حال زاغ زنی فردی که به صورت پیاده در حال تردد و صحبت با تلفن همراه بود، مشاهده می کنند و در همین حین یکی از سارقان پیاده و گوشی عابر را سرقت می کند که ماموران بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل می شوند که سارقان نیز با مشاهده پلیس، متواری می شوند.
وی تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری در تعقیب و گریز و با شلیک سه تیر هوایی و ایجاد طرح مهار پلیسی سارقان را دستگیر و همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی بدنی از متهمان سه دستگاه گوشی مسروقه کشف و شاکیان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.
طرهانی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان نیز هستند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین