|
| کد مطلب: ۷۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سارقان خوردهای شاسی بلند جرثقیل داشتند

سارقان خوردهای شاسی بلند جرثقیل داشتند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق خودروهای شاسی بلند خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده با یکدستگاه جرثقیل اقدام به سرقت خودروهای شاسی بلند کرده و پس از سرقت اقدام به اوراق و فروش قطعات آنها می کردند. به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: بیست و پنجم آبان ماه پرونده ای ازکلانتری 123 نیاوران مبنی بر سرقت یکدستگاه خودرو توسان سفیدرنگ به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد که پرونده برای پیجویی و کشف جرم در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.
وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، حدود ساعت 22 بیست و پنجم آبان ماه خودروی توسان خود را در آدرس کامرانیه پارک کرده و روز بعد پس از مراجعه به محل پارک متوجه به سرقت رفتن خودرو می شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دریافت پرونده اقدامات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان خودرو در دستور کار قرار گرفت و پس از بازبینی تصاویرضبط شده مشاهده شد سارقان دو نفر بودند که با استفاده از جرثقیل سفید رنگ اقدام به سرقت خودرو کرده اند.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: با بررسی تصاویر ضبط شده و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت یکی از سارقان به نام «کریم» شناسایی شد که موضوع برای دستگیری متهمان با هماهنگی مرجع قضائی وارد فاز عملیاتی شد.
دالوند افزود: «کریم» پس از چهار روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی سوم آذر ماه در تعمیرگاهی واقع در اتوبان شهید بابایی دستگیر و به کلانتری منتقل شد، از متهم دستگیر شده تحقیق شد که وی اعلام داشت، سرقت را قبول دارم و به اتفاق شخصی به هویت «حسین» با استفاد از جرثقیل اقدام به سرقت خودروی شاکی کردیم.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با اعترافات متهم همدست وی به اسم «حسین» در فلکه اول تهرانپارس شناسایی و دستگیر و از بازرسی منزل وی خودروی مسروقه متعلق به شاکی بدون پلاک کشف شد، در تحقیقات مقدماتی متهمان به سرقت سه دستگاه توسان اعتراف کردند و اعلام داشتند خودروهای مسروقه را پس از سرقت اوراق کرده که تحقیقات در راستای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین