|
| کد مطلب: ۷۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

سند نمره کار حرفه‌ای در دام پلیس / کشف 8 خودروی سرقتی

سند نمره کار حرفه‌ای در دام پلیس / کشف 8 خودروی سرقتی

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با سرقت خودرو و تغییر در ارکان آن اقدام به جعل سند نمره می کرد، خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: در راستاي کنترل مجرمان سابقه دار و نظارت بر عملکرد متهمان آزاد شده از زندان مشخص شد، «بهروز»، متهم سابقه داری که در زمینه سرقت و خريد و فروش خودروهاي مسروقه سند نمره فعالیت داشت، با تشکيل باندي چند نفره اقدام به خريد چندين دستگاه خودرو کرده است و بعد از مدت کوتاهي اين خودروها تعويض پلاک و در حال تردد در سطح شهر هستند.
او افزود: برای بررسي و اطمينان از اينکه در بازسازي اين خودروها تخلفي صورت گرفته، یکی از خودروها به پلیس منتقل و با بررسی خودرو مشخص شد خودرو فاقد اصالت و داراي ارکان اساسي غير فابريک است؛ با استعلامات صورت گرفته معلوم شد خودروی مورد نظر مدتی قبل سرقت شده است.
نجفی ادامه داد: بررسی ها نشان می داد متهم ساکن یکی از شهرستان های غربی کشور است و بدین ترتیب پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تيمي از کارآگاهان اداره دوم پليس آگاهي برای دستگيري متهم راهی شهرستان مورد نظر شدند.
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: متهم جوان بلافاصله دستگیر و به تهران منتقل شد، او ابتدا منکر جرائم خود بود اما در مواجهه با مدارک به تغيير ارکان و خريد و فروش، 8 دستگاه خودروي مسروقه و سند نمره کردن انها اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات همدستان او نیز شناسایی و دستگیر شدند؛ با اقدامات صورت گرفته، 8 دستگاه خودرو کشف شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین