|
| کد مطلب: ۷۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

اخاذی در لباس نظامی / مامور قلابی دستگیر شد

اخاذی در لباس نظامی / مامور قلابی دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مردی که با مانورهای متقلبانه خود را مامور معرفی و از شهروندان اخاذی می کرد خبر داد و گفت: متهم در حال پرسه زنی با خودرواش شناسایی و بازداشت شد.
سرهنگ اردشیر نادری اظهار داشت: تعداد ای شهروندان به کلانتری 147 تماس و اعلام کردند، مردی که لباسی شبیه نظامیان به تن دارد به آنها مراجعه و با نشان دادن تجهیزات نظامی و اوراقی از آن ها اخاذی کرده است.
او عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری با تردد در معابر عمومی سوژه های خود را شناسایی می کند.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مشخصات ظاهری متهم در اختیار گشت های انتظامی کلانتری تهران نو قرار گرفت و ماموران خودروی متهم را در یکی از خیابان های اصلی در حال تردد بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از خودرو متهم تعدادی تجهیزات نظامی و شبه نظامی و تعدادی حکم های قضائی و کارت های شناسایی کشف و مشخص شد که این اسناد جعلی می باشد.
او افزود: با انتقال متهم به کلانتری وی در تحقیقات مقدماتی به جعل عنوان و مانورهای متقلبانه معترف و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین