|
| کد مطلب: ۷۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خرید موادمخدر از شرق کشور و خرده فروشی در پایتخت

خرید موادمخدر از شرق کشور و خرده فروشی در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند توزیع و فروش مواد افیونی در جنوب تهران و کشف بیش از 19 کیلو مواد مخدر تریاک و مشتقات تریاک خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در یکی از محلات جنوب تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد نامبرده ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود منتقل و با همکاری همدستش به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می پردازد.
این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری نامبرده را آغاز کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از محل موفق به کشف 19کیلو و 765گرم تریاک و مشتقات تریاک شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین