|
| کد مطلب: ۷۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

انهدام باند سارقان 9 میلیاردی کهریزک

انهدام باند سارقان 9 میلیاردی کهریزک

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري اعضای باند 5 نفره سارقان شرکتی معتبر در كهريزك خبر داد و گفت: متهمان از انبار شرکت 9 میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بودند.
به گزارش آیند، سرهنگ دوستعلي جليليان در تشريح اين خبر بيان داشت: در اردیبهشت ماه امسال در پي وقوع يك فقره سرقت از انبار شركت معتبری در کهریزک بررسی موضوع در اختیار ماموران کلانتری قرار گرفت.
او تصریح کرد: بررسی های پلیس نشان از این داشت که اعضای یک باند 5 نفره اموال با ارزش شرکت را سرقت کرده اند و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 9 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان ري افزود: در چند عملیات مستقل و منسجم 4 تن از اعضای این باند بازداشت ولی سرکرده باند با اطلاع از اینکه اعضای باندش دستگیر شده اند از محل متواری شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با هوشمندی ماموران کلانتری 170 کهریزک در نهایت مخفیگاه سرکرده باند نیز در محدوده کهریزک شناسایی و ماموران با هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ جلیلیان متهم در پی جوئی های پلیسی به شناسايي انبار و سرقت از انبار شرکت در چندین مرحله معترف شد. متهم پس از پايان تحقيقات و تشكيل پرونده با دستور قضايي روانه زندان شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین