|
| کد مطلب: ۷۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

انهدام باند سارقان که سند نمره ار خودرو صادر می‌کردند

انهدام باند سارقان که سند نمره ار خودرو صادر می‌کردند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان سند نمره کار خبر داد و گفت: تا کنون 8 دستگاه خودروی سرقتی کشف شده است.
به گزارش آیند، سرهنگ کاراگاه احمد نجفی تصریح کرد: در راستاي کنترل مجرمان سابقه دار و نظارت بر عملکرد متهمان آزاد شده از زندان مشخص شد، بهروز، متهم سابقه داری که در زمینه کرد سرقت، خريد و فروش خودروهاي مسروقه سند نمره فعالیت داشت، با تشکيل باندي چند نفره اقدام به خريد چندين دستگاه خودرو کرده است و بعد از مدت کوتاهي اين خودروها تعويض پلاک و در حال تردد در سطح شهر هستند.
وی افزود : جهت بررسي و اطمينان از اينکه در بازسازي اين خودروها تخلفي صورت گرفته، یکی از خودروها به پلیس انتقال داده شد و با بررسی خودرو مشخص شدخودرو فاقد اصالت و داراي ارکان اساسي غير فابريک است.
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با استعلامات صورت گرفته معلوم شد خودروی مورد نظر مدتی قبل سرقت شده است.
این مقام پلیسی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد متهم ساکن یکی از شهرستان های غربی کشور است و بدین ترتیب پس از اخذ نيابت قضايي تيمي از کاراگاهان اداره دوم پليس آگاهي جهت دستگيري متهم راهی شهرستان مورد نظر شدند.
سرهنگ نجفی عنوان کرد: متهم جوان بلافاصله دستگیر و به تهران منتقل شد.او ابتدا منکر بود اما در مواجه با مدارک پلیسی به تغيير ارکان و خريد و فروش تعداد 8 دستگاه خودروي مسروقه و سند نمره کردن انها اعتراف کرد.
وی در پایان گفت: با اقدامات صورت گرفته تا کنون تعداد 8 دستگاه از اين خودروها کشف شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین