|
| کد مطلب: ۷۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

رییس شورای شهر: وضع حمل و نقل تهران خراب است!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است، گفت: یکی از منشا های آلودگی هوا مشکلات حمل و نقل است و باید در این زمینه اقدامی جدی شود.

رییس شورای شهر: وضع حمل و نقل تهران خراب است!

به گزارش آیند، مهدی چمران، در سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در زمینه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در بسیاری از شهرها و بین شهرها مشکل داریم و باید این موضوع حل شود.

او افزود: امیدواریم بودجه سال آینده که برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده و بودجه ۱۴۰۰ که هنوز به طور کامل محقق نشده نیز افزایش یابد. چراکه بدون این افزایش‌ها برای حمل و نقل عمومی تهران کاری نمی‌توان کرد مگر خرید همین ۱۶۵ اتوبوس که این تعداد به کار نمی‌آید.

چمران با بیان اینکه وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است، بیان کرد: یکی از منشاهای آلودگی هوا مشکلات حمل و نقل است که ازدحام در وسایل حمل و نقل عمومی منجر به روی آوردن به خودروی شخصی و در نتیجه آلودگی هوا شده است.

او با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی درست می‌توان این مشکل را حل کرد اظهار داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب باید با رویکرد علمی بر روی این موضوع عمل کرد و برخی اقدامات نیز انجام شده است. برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها باید اقدام شود و شهرداری تهران نیز آماده همکاری و اجرایی کردن این موضوعات را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکلات حمل و نقل عمومی باید رفع شد، عنوان کرد: چرا که این امر بر میزان مرگ و میر افراد در جامعه نیز تأثیر می‌گذارد و باید بدانیم که این بودجه ضروری است و نباید کسر شود.

چمران بیان کرد: نمایندگان مجلس تصور نکنند بودجه حمل و نقل عمومی بیهوده است چراکه این هزینه بر تمام ابعاد جامعه اثر می‌گذارد حتی از هزینه سوخت نیز می کاهد. امیدوارم که بودجه حمل و نقل محقق شود و در مقابل این همه ناراحتی مردم تنها عرق شرم بر روی پیشانی ما ننشیند.

ارسال نظر

پربازدیدترین