|
| کد مطلب: ۷۳۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 3 قاچاقچی با 99 کیلو تریاک

دستگیری 3 قاچاقچی با 99 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل 99کیلو تریاک خبر داد. به گزارش آیند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: در پالایش های اطلاعاتی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به شهرهای مرزی کشور مسافرت و پس از تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران است.
وی عنوان کرد: چند تیم از ماموران پایگاه ششم این پلیس به محور های مواصلاتی به شهر تهران اعزام و خودروی متهمان در بزرگراه سعیدی پس از کنترل خودروهای عبوری شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه دستور توقف خودرو صادر ولی راننده خودرو بدون توجه به دستورهای پلیس به سرعت خود افزوده و سعی داشت با سرعت زیاد از محل متواری شود، ادامه داد: راننده خودرو که توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد، ماموران چند تیر هوائی شلیک و در نهایت خودروی متهمان متوقف و هر سه متهم دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری متهمان در بازرسی از صندوق عقب خودرو 99 کیلو تریاک کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال یافتند.

ارسال نظر

پربازدیدترین