|
| کد مطلب: ۷۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارق کابل‌های فشار قوی برق که جنوب تهران را خاموش کرد

دستگیری سارق کابل‌های فشار قوی برق که جنوب تهران را خاموش کرد

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سیم و کابل برق شهری جنوب تهران خبر داد و گفت : متهم به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان داشت: در پی شکایت نماینده اداره برق و وقوع چندین فقره سرقت کابل های فشار قوی برق در محدوده محله بی سیم ، در نهایت ماموران کلانتری 159 موفق شدند مالک وانت نیسان را که با آن اموال مسروقه را منتقل می کردند شناسایی کنند و پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات تکمیلی ارجاع شد
وی با اشاره به اینکه در تحقیقات کارآگاهان به دست آمد مالک نیسان خودرواش را به فردی اجاره داده و از سرقت کابل های برق بی اطلاع است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، تصویری سارق شناسایی و به دست آمد متهم به عنوان یکی از کارگران شرکت برق در امورات پیمانکاری با این شرکت همکاری دارد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با دستگیری سارق و انتقال وی به این پایگاه متهم به 50 فقره سرقت معترف و به فروش اموال سرقتی معترف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم کابل های برق مسروقه را به مالک گاراژی که به خرید اموال ضابعاتی می پردازد می فروخته اضافه کرد: دستگیری مالخر و سایر تحقیقات پلیسی در این راستا ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین