|
| کد مطلب: ۷۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارقان 15 میلیاردی مطب دکتر / پرونده این سارقان 30 میلیارد برآورد شده

دستگیری سارقان 15 میلیاردی مطب دکتر / پرونده این سارقان 30 میلیارد برآورد شده

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای اماکن و کشف بیش از 10 فقره سرقت به ارزش تقریبی 3 میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان داشت: در پی سرقت از کلینیک ترک اعتیاد در محله تهران نو، شاکی اظهار داشت سارق یا سارقان درب مطب وی تخریب و اموالی به ارزش 15 میلیارد ریال به سرقت برده اند.
او تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت اماکن پایگاه ششم پلیس آگاهی با کارگیری روش های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از حضور 2 سارق حرفه ای را شناسایی و هویت آنان را به دست آوردند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه مخفیگاه یکی از متهمان در جنوب تهران شناسایی شد، ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستش معترف شد.
سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: یافته های کارآگاهان حاکی از آن بود متهم متواری در حال حاضر به جرم سرقت مطب پزشکی در غرب کشور در زندان تحمل کیفر می کند که با هماهنگی قضائی متهم به این پایگاه احضار و به جرم خود مبنی بر انجام 10 فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی توسط متهمان را 30 میلیارد ریال بر آورد کرده اند، گفت: کشف زوایای پنهان پرونده و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین