|
| کد مطلب: ۷۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سرقت از خانه های بالاشهر به بهانه خرید وسایل خانه

سرقت از خانه های بالاشهر به بهانه خرید وسایل خانه

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و مرد سارقی که به بهانه خرید لوازم منزل که در سایت های اینترنتی منتشر شده بود وارد منزل شده و قصد سرقت داشتند خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت:برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزلی که توسط شهروندان مهار شده اند عوامل گشت کلانتری ۱۶۴ قائم سریعا در محل حاضر می‌شوند.
این مقام پلیسی افزود: ماموران سریعا جهت بررسی موضوع وارد عمل شده که در بررسی بعمل آمده مشخص شد یک خانم و آقا ۲۶ و ۳۲ ساله به بهانه خرید لوازم منزل که در سایت های اینترنتی وارد منزل شده و با مشاهده تنها بودن مالک در منزل اقدام به بستن دستان وی و در اتاق محبوس کردن آن می کنند و قصد سرقت لوازم قیمتی و با ارزش منزل را داشتند که با سر و صدا مالک همسایه ها متوجه در خطر بودن همسایه خود شده و وارد منزل می‌شوند که با 2 سارق روبرو و سارقان که قصد فرار داشتن با آنها درگیر و سارقان توسط همسایه ها مهار و با پلیس تماس گرفته می‌شود.
جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از متهمان تعدادی تجهیزات دفاعی و یک قبضه سلاخ سرد کشف و در بازجویی های فنی صورت گرفته به بزه انتسابی معترف می‌شوند.
سرهنگ طرهانی با بیان اینکه شهروندان در خرید و فروش اموال به صورت‌ اینترنتی دقت لازم را داشته باشند و به هیچ عنوان این سایت ها و اپلیکیشن ها را ملاک صحت و درستی قرار ندهند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین