|
| کد مطلب: ۷۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

تکذیب قاچاق سوخت توسط کولبران

تکذیب قاچاق سوخت توسط کولبران

فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی کولبری سوخت در این منطقه را تکذیب کرد.

به گزارش آیند، یادالله شکری، فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی خبر منتشر شده مبنی بر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در این شهرستان را تکذیب و آن را قاچاق تلقی کرد و گفت: خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص بازگشایی و هرگونه فعالیت در این رابطه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

او افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده این فرمانداری برای فراهم کردن ساز و کار قانونی صادرات سوخت هیچ گونه مجوزی تاکنون صادر نکرده است.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: هم اکنون واردات و صادرات اقلام اعلامی در بازارچه مرزی شیخ صالح این شهرستان به صورت قانونی در جریان است.

شکری اظهار داشت: بنا به اعلام نیروهای نظامی مستقر در نوار مرزی و تاکیدات دستگاه های نظارتی، تردد در نوار مرزی ممنوع است و با هرگونه قاچاق سوخت به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او اضافه کرد: از مردم انتظار می رود همکاری لازم را با نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه داشته باشند و به شایعات توجه نکنند.

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان از رسانه ها و فعالان فضای مجازی نیز خواست از درج اخبار احساسی اجتناب نمایند که شاهد مشکلی برای شهروندان نباشیم.

در روزهای گذشته تصاویری از مناطق مرزی ثلاث باباجانی در کانال های فضای منتشر شد که افرادی در حال قاچاق سوخت به صورت کوله بری هستند. شهرستان ثلاث باباجانی ۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد. این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است. استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است. / ایرنا

ارسال نظر

پربازدیدترین