|
| کد مطلب: ۷۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

جنجال خوشگذرانی خانم نخست وزیر در کلوب شبانه! +عکس

جنجال خوشگذرانی خانم نخست وزیر در کلوب شبانه! +عکس

خوشگذرانی شبانه نخست وزیر ۳۶ ساله فنلاند آشوبی سیاسی در آن کشور به پا کرد.

سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند، فقط چند ساعت پس از تأیید ابتلای وزیر امور خارجه آن کشور به کرونا، همراه با دوستانش به کلوبی شبانه رفته بود.

به گزارش آیند به نقل از فرارو، پس از این که یک نشریه فنلاندی عکس‌هایی از او را در حال رقصیدن در یک کلوب شبانه در هلسینکی منتشر کرد و گزارش داد که او تا ساعت ۴ صبح در این کلوب شبانه بوده است، موجی از انتقاد از او به راه افتاد.

خانم سانا مارتین در واکنش به انتقاد‌ها ابتدا گفت نیازی به قرنطینه شدن خودش نمی‌دیده، زیرا واکسینه کامل شده است.

اما بعد رسانه‌های فنلاندی گزارش دادند که ساعت ده شب شنبه ۴ دسامبر (۱۳ آذر) پیامی برای همه وزیران فرستاده شده بود مبنی بر این که هر کسی به تازگی با پکا هاویستو، وزیر امور خارجه، در تماس یا ارتباط بوده است باید آزمایش کووید-۱۹ بدهد و تا پیش از مشخص شدن نتیجه منفی، از هرگونه تماس با دیگران خودداری کند. نخست‌وزیر روز جمعه در نشستی با وزیر امور خارجه دیدار کرده بود.

سانا مارتین گفت که این پیام به تلفن کاری او فرستاده شده که او آن را همراه نداشته است، ولی پس از این که روز یکشنبه پیام را دیده، بی‌درنگ آزمایش کووید داده و نتیجه آزمایش منفی بوده است.

این توجیه نخست‌وزیر، بحران را شدید‌تر کرد. مخالفان او در پارلمان می‌گویند که نخست‌وزیر با همراه نداشتن تلفن کاری خود، مقررات دولتی را نقض کرده است.

(عکس) خوشگذرانی خانم نخست وزیر در کلوب شبانه جنجالی شد

(عکس) خوشگذرانی خانم نخست وزیر در کلوب شبانه جنجالی شد

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

ارسال نظر

پربازدیدترین