|
| کد مطلب: ۷۲۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

کشف 5 کیلو تریاک در یک خانه

کشف 5 کیلو تریاک در یک خانه

جانشین پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگيري یکی از سوداگران مرگ جنوب تهران خبر داد و افزود: از اين سوداگر مرگ مقدار 5کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.
سرهنگ حسین باباپور در تشريح جزييات خبر این اعلام کرد: بنابر اعلام شکايت و گزارش تعدادي از شهروندان محترم تهراني ساکن در یکی از محلات جنوبی پایتخت مبني بر فعاليت مشکوک مالک یک باب منزل مسکونی در زمينه فروش و قاچاق مواد مخدر، پرونده اي در اين خصوص در پايگاه هشتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران تشکيل و بررسي و تحقيق پيرامون جزئیات آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
جانشین پليس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد : با پيگيري و تحقيقات ميداني پليس در محل، صحت و چگونگي عملکرد مظنون پرونده براي پليس محرز و اقدامات مقدماتي جهت اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضائي انجام شد.
اين مقام انتظامي افزود : سرانجام پس انجام تمامي جوانب و مقدمات کار اکيپي از ماموران پليس به محل سکونت متهم مراجعه موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی ادامه داد : در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم 5 کیلوگرم تریاک کشف و متهم برای سیر مراحل قضائي پس از انتقال به مقر پليس به دادسرا معرفي شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین