|
| کد مطلب: ۷۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری عربده‌کشان خیابان شریعتی

دستگیری عربده‌کشان خیابان شریعتی

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تخریب 3 دستگاه خودروی شهروندان در مخفیگاهش خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اواخر هفته گذشته خبری در خصوص تخریب چند دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در محدوده سه راه طالقانی دریافت کردیم.
وی افزود: ماموران پایگاه سوم این پلیس بلافاصله دست به کار شده و با انجام بررسی ها دریافتند این فرد که دارای سوابق متعددی همچون درگیری، ایجاد رعب وحشت و.. بوده طی یک اختلاف حساب شخصی روز قبل از حادثه در محل حضور و پس از درگیری لفظی محل را ترک و در فردای همان روز دوباره اقدام به عربده کشی فحاشی و تخریب خودروهای اهالی محل کرده و بلافاصله از محل متواری می شود.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات شبانه روزی مخفیگاه وی را شناسایی کردند، تصریح کرد: با انجام هماهنگی های قضائی و اخذ دستور تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم در محدوده خیابان شریعتی اعزام و در یک اقدام ضربتی وی را مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: نظم و امنیت شهروندان همیشه جز اولویت های پلیس بوده و از شهروندان خواست تا در مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

ارسال نظر

پربازدیدترین