|
| کد مطلب: ۶۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

زورگیران حسن آباددر دام پلیس

زورگیران حسن آباددر دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پلیس 4 زورگیر موبایل در حسن آباد را دستگیر کرده‌ است.

به گزارش، سرهنگ دوستعلی جليليان در تشريح اين خبر تاکید کرد: روز گذشته واحد گشت كلانتري 176 حسن آباد در حال گشت‌زني در محدوده کلانتری بودند که شاهد مشاجره 4 موتورسوار با مرد جوانی شدند.

او با اشاره به اینکه موتورسواران به محض مشاهده تیم گشت کلانتری از محل گریختند، افزود: مرد جوان درباره مشاجره اش گفت که موتورسواران با تهدید سلاح سرد قصد سرقت تلفن همراه او را داشتند که با اعلام اخطار پلیس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند، هر 4 سارق را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ماموران در این عملیات پلیسی، 6 دستگاه گوشي تلفن همراه هوشمند را از متهمان کشف کردند، بیان کرد: هر 4 متهم برای تشکیل پرونده و تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جليليان در ادامه با بيان اينكه اين مطلب كه متهمان داراي سوابق متعدد سرقت بودند گفت: در تحقيقات انجام شده سارقان ضمن اقرار به بزه انتسابي، اعلام کردند تمامي گوشي‌هاي كشف شده را با همين شگرد، زورگيري كرده‌اند.

فرمانده انتظامي شهرستان ري در پايان خاطر گفت: شناسايي ديگر مال باختگان در دستور كار كلانتري 176 حسن آباد قرار گرفت و متهمان پس از پايان تحقيقات و تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

ارسال نظر

پربازدیدترین