|
| کد مطلب: ۱۱۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات آتش‌سوزی مهیب در سوله نگهداری کاغذ دیواری

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از عملیات ۱۰۰ آتش‌نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در یک سوله بزرگ نگهداری کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)این شهر خبر داد.

جزئیات آتش‌سوزی مهیب در سوله نگهداری کاغذ دیواری
منبع: ايسنا |

مجید فرهادی صبح امروز شنبه با بیان این مطلب گفت: شب گذشته (جمعه) در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک سوله بزرگ در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ۱۰۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه بیش از ۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و لودر و خودروهای ویژه نردبان و تجهیزات تخصصی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک سوله هزار متری به‌وقوع پیوسته و آتش درحال سرایت به سوله مجاور که محل نگهداری کاغذ دیواری و دستگاه‌های خط تولید آن بوده است که آتش‌نشانان به سرعت ضمن محاصره آتش، در عملیاتی نفسگیر و طاقت‌فرسا، حریق را مهار و از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، هم‌چنین با حضور دکتر یعقوبی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در محل و نظارت مستقیم بر عملیات و هم‌چنین به منظور پشتیبانی برای مهار حریق، هماهنگی برای حضور چندین تانکر آبرسانی شهرداری و تأمین آب خودروهای آتش‌نشانی صورت پذیرفت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین