|
| کد مطلب: ۱۱۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

سردار قلابی به زنان تعرض می‌کرد!

مرد شیطان صفت با معرفی خود به عنوان سردار، زنان را به بهانه‌های مختلف فریب می‌داد و طعمه نقشه شیطانی خود می‌کرد.

سردار قلابی به زنان تعرض می‌کرد!
منبع: اعتماد |

مردی شیطان صفت که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، دستگیر شد.

 اوایل شهریور ماه سال ۹۹ پرونده‌ای از کلانتری ۱۷۹ به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در آن مردی با نقش‌پردازی در پوشش مامور اقدام به آزار واذیت زن جوان کرده بود.

کارآگاهان در گام نخست زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد مردی حدودا ۵۰ ساله با ریش سفید و درشت اندام در نقش یک مامور به سراغ زن جوان رفته و به بهانه‌های واهی و با تهدید که وی باید ۳ روز به بازداشت پلیس برود زن جوان را به یک ساختمان که ادعا می‌کرده مقر پلیس است کشانده و سپس با تهدید در راه‌پله های ساختمان خالی از سکنه نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است.

تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و دوربین‌های مداربسته در نزدیکی صحنه جرم مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر مرد شیطان صفت در دوربین‌های مداربسته یکی از بیمارستان‌ها پایتخت بدست آمد اما در ادامه مسیر کارآگاهان هیچ سرنخی از متهم به دست نیاوردند و تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار داشت.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با گذشت ۳ سال از این پرونده اوایل اردیبهشت ماه امسال یک زن دستفروش در تماس با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که یک مرد در نقش سردار یکی از ارگان‌های نظامی به سمت وی رفته و ادعا کرده می‌تواند یک وام کم بهره بگیرد.

با تماس این زن به پلیس ۱۱۰ ماجرا به کارآگاهان اداره ۱۶مخابره شد و با توجه به مشخصات ظاهری که زن جوان به پلیس گزارش کرده بود کارآگاهان احتمال دادند که این مرد همان شیطان صفت تحت تعقیب است. در ادامه زن دستفروش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران حاضر شد و زمانیکه تصویر مرد شیطان صفت را که از دوربین‌های بیمارستان به دست آمده بود مشاهده کرد او را همان سردار قلابی معرفی کرد.

کارآگاهان با تحقیق از زن جوان سرنخ‌های مهمی به دست آوردند و هویت متهم که یکی از مجرمان سابقه‌دار است به دست آمد.

با شناسایی شدن متهم عملیات دستگیری این مرد شیطان صفت آغاز و با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در نزدیکی یک مسافرخانه در میدان فردوسی ردزنی شد و کاراگاهان در یک عملیات پلیسی مرد شیطان صفت را دستگیر کردند.

کارآگاهان در ابتدا زن جوان را که هدف اقدام شیطانی این مرد قرار گرفته بود به پلیس آگاهی دعوت کردند و وقتی در برابر وی قرار گرفت او را همان مرد شیطان صفت معرفی کرد.

کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر سوژه‌های این مرد شیطان صفت را شناسایی کردند و مشخص شد این مرد در نقش خواستگار و سردار یک ارگان نظامی به سراغ زنان رفته و با نقش‌پردازی اقدام به رابطه شیطانی کرده و پول و اموال با ارزش آنها را به سرقت برده است.

متهم از چند مرد نیز به بهانه گرفتن وام‌های سود پایین نیز پول گرفته است و در شهرهای گیلان، مشهد و شیراز زنان را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر گفت: قاضی منافی آذر از شعبه 11 دادگاه یک کیفری استان تهران با درخواست انتشار چهره باز متهم خواست تا چنانچه افرادی در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده‌اند به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین