|
| کد مطلب: ۱۱۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار گرمی: ۷۶۸ مسکن روستایی دچار آسیب شده‌اند

فرماندار شهرستان گرمی ضمن اشاره به اینکه ۷۶۸ مسکن روستایی دچار آسیب شدند گفت: کمیته امداد امام (ره) کشور و مؤسسات خیریه نایبه الزهرا و آبشار عاطفه ها از سیل زدگان شهرستان گرمی حمایت می‌کنند.

فرماندار گرمی: ۷۶۸ مسکن روستایی دچار آسیب شده‌اند
منبع: ايسنا |

حسین مولایی ۲۷ خرداد اظهار کرد: اقلام لوازم خانگی از سوی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها و مؤسسه خیریه نایب الزهرا با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان مرزی گرمی بیان کرد: ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد علوی به مالکان خانه های روستایی خسارت دیده پرداخت می شود و همچنین سیمان و میلیگرد رایگان برای صاحبان این منازل داده می‌شود.

مولایی با اعلام اینکه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در شهرستان حاضر شده و از روستاهای سیل زده بازدید خواهد کرد، گفت: ۷۶۸ مسکن روستایی دچار سیل شده اند که از این تعداد ۶۶۳ واحد نیاز به تعمیر دارد و ۱۰۵ مورد نیز نیاز به احداث خواهد داشت.

وی ادامه داد: افزایش میزان تسهیلات مسکن برای متقاضیان مشتاق خانه سازی در روستاهای دچار سیلاب، پرداخت تسهیلات برای تعمیر منازل مسکونی سیل زده در روستاها، احداث و بازسازی کانال هدایت آبهای سیلاب که در سه روستا که آسیب دیده اند و همچنین درخواست اعتبار مصوب در ستاد بازسازی هیأت دولت برای سیل شهرستان گرمی از جمله درخواست های ما در جهت خدمت‌رسانی به اهالی سیل زده می‌باشد.

مولایی اضافه کرد: ۸۰ واحد مسکونی شهری در سیل اخیر دچار خسارتهایی شده اند که ۷۴ واحد نیاز به تعمیر و همچنین ۶ واحد نیاز به احداث دارند.

ارسال نظر

پربازدیدترین