|
| کد مطلب: ۱۱۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

دوکشته و دو زخمی بر اثر ریزش سنگ در کندوان

ریزش سنگ در محور کندوان صبح امروز شنبه ۲۰ خرداد ماه دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

دوکشته و دو زخمی بر اثر ریزش سنگ در کندوان

فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ساعت ۹ صبح امروز  بر اثر ریزش سنگ روی خودرو پراید در منطقه هریجان محور کندوان دو نفر جان باختند و دو نفر نیز مصدوم شدند.

او افزود: مصدومان این حادثه با کمک نیرو‌های امدای جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی واقع دراین محور انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از کسانی که قصد تردد در محور کندوان را دارند خواست با توجه به تداوم ریزش سنگ ناشی از مداخلات جوی از محور جایگزین  هراز استفاده کنند.

ریزش سنگ‌ در محور کندوان هر از گاهی حوادث تلخی  را رقم زده و بامداد روز جمعه نیز یک نفر بر اثر سقوط سنگ از ارتفاعات محور کندوان جان خود را از دست داده بود

 

جان باختن یک کودک و یک خانم

زکریا اشک‌پور سخنگوی اورژانس مازندران با تایید خبر جان باختن دو تن براثر ریزش سنگ در محور کندوان گفت: جان باختگان این حادثه پسر بچه دو ساله و خانم ۳۶ ساله بودند.

او افزود: یک مرد ۳۶ ساله و دختربچه ۱۰ ساله هم در این حادثه زخمی و توسط پلیس راه کندوان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

آزادراه تهران - شمال هم مسدود شد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد آزادراه تهران - شمال نیز مانند جاده چالوس به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و با توجه به مسدود بودن محور کندوان مسافرانی که قصد سفر از استان های تهران و البرز به مازندران را دارند فقط از جاده های هراز و سوادکوه امکان تردد دارند.

محور کرج - چالوس از پنجشنبه شب به دلیل سیل و ریزش سنگ مسدود شده بود و تلاش راهداران برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین