|
| کد مطلب: ۱۱۵۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

سرقت عاشقانه دختر جوان/ او می خواست برای پسری که دوستش داشت موتورسیکلت بخرد

ساعت 8 صبح جمعه 12خرداد ماه سال‌جاری خانواده‌ای به کلانتری 173 امین آباد مراجعه و اظهار داشتند: حدود 80 گرم طلا از خانه‌شان به طور نامعلومی به سرقت رفته است که تقاضای شکایت و رسیدگی به پرونده را دارند.

سرقت عاشقانه دختر جوان/ او می خواست برای پسری که دوستش داشت موتورسیکلت بخرد
منبع: ایران |

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تحقیقات پلیسی توسط عوامل عملیات کلانتری از همان لحظه آغاز شد که پس از بررسی صحنه مأموران هیچگونه تخریب قفل یا در و عاملی که باعث نفوذ به خانه شده باشد، مشاهده نکردند که همین موضوع باعث مشکوک شدن پلیس به افراد خانواده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران تحقیقات تخصصی خود را ادامه دادند و مشخص شد در چند هفته گذشته یک خانم از بستگانشان به منزل مراجعه و چند مرتبه به اتاق‌ها تردد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران پلیس پس از پی‌جویی و وجود سرنخ‌های به دست آمده سارق را پس از انجام هماهنگی‌های لازم، در کمتر از 10ساعت در منزل خود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی بیان کرد: بلافاصله تحقیقات از متهم آغاز شد و متهم جدا از سرقت طلا از منزل شاکی پرونده به 3 فقره سرقت طلا از دیگر منازل خویشاوندان اعتراف کرد و اظهار داشت، من هیچگونه مشکل مالی نداشته و فقط برای خرید موتورسیکلت و خودرو برای پسر مورد علاقه‌ام دست به این کار زدم و الان احساس ندامت و پشیمانی دارم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین