|
| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

کشف موادمخدر در کرمان به ۱۳ تُن رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۱۳ تن انوع مواد مخدر تنها از ابتدای سال جاری در این استان کشف شده و در چهارسال گذشته همواره رتبه های اول یا دوم کشوری را در زمینه کشف موادمخدر داشته ایم.

کشف موادمخدر در کرمان به ۱۳ تُن رسید
منبع: ایرنا |

 

سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: طی چهار سال اخیر ۵۰۰ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف و ۱۹ نفر از کارکنان شریف انتظامی در این زمینه به مقام عظیم شهادت نائل آمده اند و جانشان را در این مسیر اهدا کرده اند.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال ۳۴۰ دستگاه خودرو نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان توقیف شده است.

سردار ناظری بیان کرد: پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان (زمستان پارسال) و بازدید میدانی از پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دستوری صادر، بلافاصله کارگروه مربوطه در استان تشکیل شد و کارها نیز در این حوزه در دست انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: ۷۵۵ خودرو تاکنون برای کارشناسی به فراجا معرفی شده که درزمینه ۵۰۰ خودرو تعیین اصالت و قیمت گذاری کارشناسی انجام شده است.

سردار ناظری تاکید کرد: فراجا آمادگی لازم را برای انجام کار کارشناسی درباره تعیین اصالت خودروها دارد.

به گزارش ایرنا نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور، معاون ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان استانی در محل دادگستری کل استان کرمان برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین