|
| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

لحظه دستگیری سارق خودرو در خیابان چیتگر + فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.

لحظه دستگیری سارق خودرو در خیابان چیتگر + فیلم
منبع: تسنیم |

سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 154 چیتگر در محدوده محله و خیابان چیتگر در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با 2 سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: در همین حین متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف و یکی از متهمان از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن درب خودروی پارک شده می‌کند که ماموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پژو پارس مسروقه پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی در خلاف جهت اتوبان متواری شده و به هشدارهای ماموران بی‌توجهی می‌کند.

وی کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری یک مرد میانسال شدند.

گودرزی با بیان اینکه از خودروی پراید، آلات و ادوات سرقت و سه عدد کامپیوتر خودرو کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم 53 ساله پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پژو پارس و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال نظر

پربازدیدترین