|
| کد مطلب: ۱۱۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اقدام شوم خواستگار کینه‌ای برای دختر شیرازی

خواستگار کینه‌ای در اقدامی تلخ وقتی جواب رد از دختر جوان شنید تصاویر شخصی او را در فضای مجازی منتشر کرد.

اقدام شوم خواستگار کینه‌ای برای دختر شیرازی
منبع: ایران |

سرهنگ امیر حسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان شیراز گفت: در پی مراجعه خانمی 18ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی بود فردی ناشناس با دسترسی پیدا کردن به تصاویر و اطلاعات شخصی وی در فضای مجازی و با انتشار تصاویر شخصی‌اش به همراه مطالب کذب در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام برای اقوام و آشنایان، قصد بدنام کردن وی را دارد، رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: پرونده اولیه با هماهنگی مرجع قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه متهم خواستگار سابق دختر جوان بوده است، گفت: وی در ابتدا منکر ارتکاب جرم شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصا شده توسط کارشناسان به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و دلیل اقدام خود را شنیدن جواب رد از شاکیه، عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین