|
| کد مطلب: ۱۱۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مردی همسر سابقش را با آمبولانس گروگان گرفت تا به ازدواج دوباره راضی اش کند

چند روز قبل رانندگانی که از اتوبانی در پایتخت عبور می‌کردند متوجه صحنه عجیبی شدند. زنی جوان که داخل آمبولانس بود، با مشت به شیشه‌های آمبولانس می‌کوبید و درخواست کمک می‌کرد.

مردی همسر سابقش را با آمبولانس گروگان گرفت تا به ازدواج دوباره راضی اش کند

 یکی از شاهدان به گمان اینکه برای زن جوان اتفاقی افتاده است، به تعقیب آمبولانس پرداخت. او همزمان پلیس را خبر کرد و لحظاتی بعد با ماشین، جلوی آمبولانس پیچید و آن را متوقف کرد. اما همان لحظه راننده آمبولانس پیاده شد و پا به فرار گذاشت.

با حضور پلیس و اورژانس، زن جوان که داخل آمبولانس گروگان گرفته شده و زخمی بود به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر مشخص شد که آمبولانس، خصوصی است و گروگانگیر (راننده فراری) که در یک مرکز درمانی کار می‌کرده آن را کرایه کرده بود.

مأموران برای کشف حقیقت به تحقیق از زن جوان پرداختند. او گفت که گروگانگیر شوهر سابقش بوده و توضیح داد: من و میلاد هر دو در یک مرکز درمانی کار می‌کردیم و همکار بودیم. او از من خواستگاری کرد و زندگی مشترک‌مان شروع شد اما دوام زیادی نداشت و پس از گذشت 9‌ماه به‌دلیل اختلافاتی که داشتیم از او طلاق گرفتم. با این حال او دست از سرم برنمی‌داشت و روز حادثه به بهانه اینکه قصد تحویل وسایل شخصی‌ام را دارد با آمبولانس به سراغم آمد. اما به محض سوار شدن به ماشین، با چاقو تهدیدم کرد و مرا گروگان گرفت. او می‌گفت که باید دوباره با او ازدواج کنم. در این مدت مدام کتکم می‌زد و وقتی دید حاضر به ازدواج مجدد با او نیستم، خواست همه اموالم را به او بدهم. او طلاهای همراهم را گرفت و قصد داشت با آمبولانس مرا به اطراف تهران برده و در جایی زندانی و مجبور به ازدواج مجدد کند که با کوبیدن به شیشه از رانندگان عبوری کمک خواستم و یکی از آنها به دادم رسید و میلاد فرار کرد.

 

دستبرد میلیاردی

با شکایت این زن تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت شروع شده بود تا اینکه بار دیگر راهی اداره پلیس شد و خبر از دستبرد میلیاردی به خانه‌اش داد. او گفت: وقتی در خانه نبودم، شوهر سابقم وارد آنجا شده و حدود 5میلیارد‌تومان طلا و جواهر، یورو، لوازم باارزش و چک از آنجا سرقت کرده و چک‌ها را در بازار خرج کرده است.

پس از ثبت اظهارات این زن، مأموران راهی خانه او شدند و در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که میلاد (شوهر سابق شاکی) به همراه یکی از دوستانش وارد ساختمان شده و نقشه سرقت را اجرا کرده است. همدست وی دستگیر شد اما در بازجویی‌ها گفت که اطلاعی از سرقت نداشته است. او گفت: من اصلا خبر نداشتم که میلاد از همسرش جدا شده و قصد سرقت از خانه او را دارد. او از من خواست که در جابه‌جایی مقداری وسایل کمکش کنم و من هم قبول کردم. پس از آن هم مبلغی به‌عنوان دستمزد به من داد و دیگر خبری از او ندارم. بنابراین گزارش، تحقیقات برای دستگیری میلاد ادامه دارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین