|
| کد مطلب: ۱۱۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

قطع انگشتان یک شهروند در پی سرقت تلفن همراه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود، انگشتان دست یک شهروند را قطع کرده بودند.

قطع انگشتان یک شهروند در پی سرقت تلفن همراه

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست یک مالباخته را قطع کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی پس از مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات گفت: داخل خودروی شاسی بلند خود در خیابان الهیه نشسته بود که ناگهان دو پسر موتور سوار برای سرقت گوشی به وی حمله کرده و در جریان این اعمال مجرمانه ۲ انگشت دستش هدف ضربات قمه قرار گرفته و نهایتا پس از انتقال به بیمارستان اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و انگشتانش را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتیابتدا مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم ۱۰ تلفن همراه مسروقه کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و قطع دست مالباخته در خیابان الهیه و چندین فقره سرقت دیگر با همدستی دوست خود اعتراف کرد؛ همچنین ۳۰ مالباخته پس از مراجعه به پلیس آگاهی متهم را به عنوان سارق تلفن همراه خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین