|
| کد مطلب: ۱۱۰۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

قتل فجیع یک زن در ماجرای ناموسی/ همدستی پدر و پسر در قتل زن

مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت و از خانه فرار کرده است، سراغ او و مرد جوان همراهش رفت و جنایت هولناکی را رقم زد.

قتل فجیع یک زن در ماجرای ناموسی/ همدستی پدر و پسر در قتل زن
منبع: ایران |

چندی قبل مأموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد زن جوانی در روستای فیلستان پاکدشت قرار گرفتند و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت برای تحقیق وارد عمل شدند.

تیم پلیسی در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان هدف ضربات مرگبار قرار گرفته است و این در حالی بود که مرد جوان دیگری که از ناحیه شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته به بیمارستان منتقل شده بود.

کارآگاهان با توجه به اینکه این دو پرونده در یک زمان تشکیل شده احتمال دادند که قتل زن جوان و چاقو چاقو شدن مرد جوان به هم ارتباط دارند.

اعترافات بلاگر معروف و جوانی که شوهر او را کشت | در مرداب عاشقی دست و پا می‌زدم | گلویش را در رختخواب فشردم | صحنه‌سازی عجیب برای پنهان کردن قتل!

ادعای عجیب قاتل شلیر رسولی در دادگاه ؛ ۳ شاهد شهادت دادند | قتل یا خودکشی ؛ جزئیات شب وسوسه شیطانی | تخریب سنگ قبر زنی که جانش را در راه پاکدامنی داد

بدین ترتیب مأموران سراغ مرد جوان که از ناحیه شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود، رفتند و وی در همان تحقیقات ابتدایی ادعا کرد شوهر و پسر جوان زن به قتل رسیده او را هدف ضربات چاقو قرار داده‌اند.

راز خیانت زنانه فاش شد

کارآگاهان با اطلاعات و سرنخ‌های به دست آمده موفق به دستگیری مرد ۴۸ ساله شدند و پس از دستگیری این مرد که اهل کشور افغانستان است راز جنایت هولناک فاش شد. مرد جوان ابتدا خود را در ماجرای قتل همسرش و زخمی کردن مرد جوان بی‌گناه می‌دانست، اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و اظهارات مرد زخمی قرار گرفت به ناچار پرده از جنایت ناموسی برداشت.

این مرد به مأموران گفت: سال‌ها قبل با همسرم که اهل کشور افغانستان است ازدواج کردم و صاحب یک فرزند پسر شدیم و در این سال‌ها با هم اختلاف داشتیم اما به حدی نبود که دچار مشکل شویم. روزها گذشت و پسرم دیگر بزرگ شده بود تا اینکه ۶ ماه قبل همسرم از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

وی افزود: در این مدت همراه پسرم به هرجا که احتمال می‌دادیم همسرم رفته باشد سر زدیم تا اینکه شنیدیم همسرم با یک مرد غریبه در ارتباط است و در این مدت با او زندگی می‌کند.

مرد جوان ادامه داد: وقتی راز این خیانت لو رفت دیگر طاقت نیاوردم و با پسرم به دنبال زنم و مرد جوان گشتیم تا اینکه آنها را در روستای فیلستان پیدا کردیم و سراغشان رفتیم.

این مرد افغان ادامه داد: قصد قتل مرد جوان را هم داشتیم ابتدا او را هدف ضربه چاقو قرار دادیم اما با توجه به اینکه مرد قوی‌هیکل و درشت اندامی بود در حالی که از ناحیه شکم خونریزی داشت توانست فرار کند و در ادامه سراغ همسرم رفتم، از شدت عصبانیت دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و او را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار دادم و جسدش را در همان محل رها کردم.

دستور بازداشت مرد قوی‌هیکل که در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد، صادر شد و عامل این جنایت خانوادگی نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت قرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین