|
| کد مطلب: ۱۰۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

قتل راننده به دلیل مشاهده دختر مورد علاقه در خودرویش

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو جوان که به دلیل مشاهده دختر مورد علاقه یکی از آنان در خودروی سواری، راننده آن را به قتل رسانده بودند، خبر داد.

قتل راننده به دلیل مشاهده دختر مورد علاقه در خودرویش
منبع: ايسنا |

سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات این گفت:‌ در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه امسال و در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با سلاح سرد میان راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت با راننده یک دستگاه خودرو سواری در محدوده «شورآباد» کهریزک بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک به محل درگیری اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله سوار بر موتورسیکلت، مسیر یک دستگاه خودرو سواری را بسته و پس از پیاده شدن راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله بود اقدام به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به گردن و کمر وی کرده و سریعاً از محل متواری شده‌اند. در ادامه فرد آسیب دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان «هفت تیر» منتقل شد و با وجود تلاش‌ تیم پزشکی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، همین موضوع سبب شد تا رسیدگی به پرونده وارد فاز جدید شود.

ابن علی ادامه داد: با تشکیل پرونده با موضوع قتل عمد، دستگیری عاملان جنایت در دستورکار عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت که با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد توانستند با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه قاتلان را در یکی از باغات واقع در محدوده «امین آباد» شهرستان ری شناسایی کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری افزود:‌ در ادامه ماموران پس از انجام هماهنگی‌ با مقام قضایی در بامداد روز جمعه به مخفیگاه این افراد اعزام شده و در یک عملیات پلیسی متهمان متواری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌ متهمان ۲۰ و ۲۱ ساله پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول اعتراف کردند. متهم اصلی پرونده در اظهارات خود در خصوص انگیزه درگیری و ارتکاب جنایت به ماموران گفت که به همراه یکی از دوستانش، در محله‌شان نشسته بودند که ناگهان دختری که به آن علاقه مند است را سوار یک دستگاه خودرو سواری شخصی دیده که راننده آن فردی جوان بوده است. او به تحریک و اصرار دوستش ، برای بررسی موضوع ماشین را تعقیب و در ترافیک پشت چهارراه به آنها رسیده و در حالیکه در حالت عادی قرار نداشتند با راننده درگیر شده و او را مورد ضربات چاقو قرار داده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هر دو متهم برای رسیدگی و تکمیل پرونده تحویل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند، افزود: با توجه به دلایل و مستندات پرونده و همچنین اعترافات صریح متهمان ، قرار بازداشت موقت از سوی دادگاه کهریزک صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین