|
| کد مطلب: ۱۰۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وصیت یک محکوم به اعدام: وسایل شخصی ام را به هم‌زندانی‌ام جاسم بدهید

سحرگاه امروز نقى عسلی، ٢٤ساله اهل بروجرد که به جرم قتل جوانی به نام محمد بنایی در بروجرد دستگیر و از طرف دادگاه عالی جنایی خوزستان به اعدام محکوم شده بود، در محوطه زندان شهربانی اهواز به دار آویخته شد.

آخرین وصیت یک محکوم به اعدام: وسایل شخصی ام را به هم‌زندانی‌ام جاسم بدهید
منبع: اطلاعات |

قتل چهار سال قبل در یکی از کافه‌های بروجرد روی داد و نقی عسلی، که به اتفاق دوستش محمد بنایی به کافه رفته بود، بر اثر افراط در مشروب‌خواری و اختلافات قبلی به محمد حمله‌ور شد و او را با شانزده ضربه کارد به قتل رسانید. وی در همان هنگام دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده محاکمات مقدماتی به اهواز منتقل گردید و دادگاه عالی جنایی خوزستان او را به اعدام محکوم کرد.

حدود ساعت 3:30 صبح امروز نقی عسلی از زندان «بند یک» شهربانی اهواز به دفتر رئیس زندان منتقل شد. او که متوجه موضوع شده بود به محض روبه‌رو شدن با رئیس زندان گفت: بالاخره مرگ رسید!

معاینات پزشکی به وسیله آقای دکتر علم، پزشک قانون، و مراسم مذهبی توسط آقای موسوی قاضی عسکر انجام گرفت و به محکوم پیشنهاد شد وی اگر وصیتی دارد بگوید و او وصیت کرد که اثاثه‌اش را به هم‌زندانی‌اش «جاسم» بدهند و جنازه‌اش را در بروجرد دفن کنند.

در این هنگام نقی به محوطه زندان، که چوبه دار در آنجا نصب شده بود، برده شد و مقارن ساعت ٤ حکم دادگاه درباره او اجرا گردید. جنازه نیم ساعت بعد از دار پایین آورده شد و به بروجرد حمل گردید.

منبع:روزنامه اطلاعات14فرورین1346

ارسال نظر

پربازدیدترین